Forum www.aeroband.fora.pl
Forum zespou AERO
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

do Winogronka8

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.aeroband.fora.pl Strona Gwna -> News
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 716
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 19:10, 09 Kwi 2014    Temat postu: do Winogronka8

iw6k dziekuje, moje kolezanki mówią, że za poród na zamenhoffa zapłąciły 100 000zł,
[link widoczny dla zalogowanych]
IKA
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz wróciła do Polski, żeby sprawdzić, co się dzieje w wakacje nad Bałtykiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Naprawdę zrobiły się bardzo brzydkie , a dodoatkowo było drogie 80zł.. [link widoczny dla zalogowanych] 8 lat.
polecam beauty point STYLIZACJA PAZNOKCI: Można powiedzieć że przespałam najgorsze momenty. Aniu, to super, bardzo sie ciesze a jaka metoda usunie Ci ta blizne z nogi? Jak na razie atkins- faza 1. [link widoczny dla zalogowanych]
jak mi się chce ja w domu tez mam czasem takiego ogromnego czarnego włochatego pajaka ble.... na jakim obciazeniu powinam ćwiczyć by spalic tkanke tluszczowa, a nie spowodowac rozrosniecie miesnia? miałam robiony kontrast i skracane włosy. Czy ktoś też miał lub ma robione to tą metodą? Zgłos się do poradni dermatologicznej. hej pierniczku!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
porzucił ją rodzony ojciec i wyjechał do Anglii, rozwiodła się z Wajdą, potem zwiazała z innym, córki też raczej wielkiej kariery nie zrobiły i nie są chlubą - ta starsza też rozwódka a w dodatku na jej posesji doszło do krwawej sceny.
[link widoczny dla zalogowanych]
________________________________________
mozesz dostac oceny 1 lub 2 albo nie zdac.

czytam was sobie i przylaczam sie do was!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej, wiecie może kto wykonuję taką piosenke starą, co w refrenie jest Hej now,hej now .. W teledysku spiewa taka babka w żółtych,krótkich włosach. Jak z rozmiarami ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To najprawdopodobniej nie ma za wiele wspólnego z kręgosłupem. [link widoczny dla zalogowanych] ryz tez jest mixem mięsa z warzywami
córka czarka pazury bodajże anastazja ,,nastka\'\' ladnie Mam propozycję... ale niepotrzebnie. Ja na Twoim miejscu już dawno bym zrobiła sobie ten test Jak Ci się zrasta kość??? [link widoczny dla zalogowanych]
Telefon wyłączony na ich stronie salon ten zniknął z listy. Mam nadzieje ze wszystko jest dobrze i ze bede mogla juz cwiczyc noge. 4 dni Informacja dot. Jestem juz tym załamana.Rano ciągle jestem zmęczona i nie jestem w stanie skupić się na pracy.Byłam oczywiście na badaniach, jednak nic nie wykazały.Pije witamnię B6, magnez i potas, ale to nie pomaga.Skoro to nie zespół ciesni nadgarstka, ani nie problemy z kręgosłupem szyjnym....Więc co to może być??? Mam pytanko? Chciałem zaoszczędzić i poszedłem do dentysty, który robił zęby po 120zł za kanał, dodam, że leczyłem zęby trzonowe. oraz buziaki dla Kasieńki23 za ten topik
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tylko pierwsza glodowka byla dla mnie trudna ,ale to nie z powodu niskiego cisnienia tylko tego co sobie nazbieralam w ciagu zycia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
- czyli na dobrą sprawę, jeśli przeanalizujemy taki smutek to okazuje się on czymś pozytywnym, jeśli dzięki niemu można sobie coś uzmysłowić, by móc coś zmienić - to, co wprawia w nieodpowiedni nastrój.

Internet szkodzi !!!!!!!!!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak usiadłam przed lustrem to włosy miałam w kolorze..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pracujesz tam, uczysz sie...?
[link widoczny dla zalogowanych]
mimi ,niestety cierpie na to bezsennosc ,lek przed bezsennoscia jest tak silny ze nie umiem nad nim zapanowac łykam mase leków i nic jestem strasznie wyczerpana wybieram sie na hipnoze moze pomorze
Jesli chodzi o psychiatre...to nie chodzena zadne wizyty.
Osobiscie czesto robie tam zakupy...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pod jezyk czy do pochwowo? [link widoczny dla zalogowanych] Orteze mam na fundusz normalnie kosztuje 650zl ale jest refundowana i zaplacilam 200zl.
ok podaje linka do fryzur na dlugie wlosy. Najbardziej optymalny czas to 5 h. cos mi nie wychodzi to wklejanie jak to sie robi zeby sie otwierało?? ja jestem z Jeleniej i tez milo bedzie poznac bratnia dusze..kto chetny? To także pomaga. [link widoczny dla zalogowanych]
podoba mi sie Paulinka Masakra. ostatnio ja też brałam gynalgin, ale na zapalenie przydatków po zabiegu abrazji, nie miałam z nim żadnych problemów wyszło mi ze ( po rezonansie ) jakis płyn mi wypłynał między kręgowy... właśnie nic. Mozna byc wiec niemile zaskoczonym. Została mi po tym blizna i zastanawiam sie czy moge na tym miejscu zrobic kolczyka,ponieważ nie ma niejsca pod lub nad ta blizna.
Oczywiście,musi sie uadać,szkoda tylko,że to czekanie zjada tyle nerwów')
ja właściwie nie mam tłuszczu - nie za dużo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Moga cie poprosic na interview (przyjezdzasz na wlasny koszt i ryzyko)

Szybka decyzja i krótka wizyta w aptece.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po trzecie - w dni niepłodne nie można zajść, ale ciężko twierdzić kiedy je mamy przy nieregularnych cyklach albo kiedy nie znamy dobrze swojego orgnizmu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i odpuściłem nie poszedłem do kosmetyczki ani nigdzie;/ teraz nie mogę go dotknąć .wygląda tak jak by się paznokieć zawinął z boku i wrósł pod paznokiec;/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Więc pieniędzy w takim przypadku już nie odzyskasz. [link widoczny dla zalogowanych] a się tego, że poprawiała sobie nos
Przerwalam ta rozmowę, on to mówił przy moim chlopaku który nie mówi po polsku i uważałam ze to nie fair.... zaborczosc, zazdrosc, kontrolowanie itp.) CO do kobiet po 40 to calkowicie sie z Toba zgadzam Pomorze mi ktoś??????? Proszę ,aby handlujący kwasami hialuronowymi wypowiedzieli się na ten temat. ile trzeba aquamidu w jedna warge zeby efekt był piorunujacy p.s. [link widoczny dla zalogowanych]
Jestem taka zła na siebie - bo to byłby już czwarty dzień. strona salonu [link widoczny dla zalogowanych] Bardzo miłe słowa. ja sobie mam zrobić żelowe ale chciała bym wiedzieć jakie są paznokcie jedwabne.. Kosmetk ewidentna podróba, nie nadawał się do użytku.Ostatecznie kupiłam w sklepie. szukam i szukam i nic...jakby tej piosenki nigdy nie było... Tran mollersa- o smaku cytrynowym można podawać już od 6 m-ca.
facet ze zdrętwiałą ręką-------> Twoja teoria jest raczej wątpliwa, bo moje regularne odrętwienia zaczęły się po tym jak wróciłam z 3 tygodniowego urlopu, a wtedy nie miałam do czynienia z kompem ani przez 5 sekund, poza tym nawet jeśli siedzę przed kompem to jestem praworęczna, a jednak to lewa ręka mi drętwieje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.skins.be/celebrity/beyonce-knowles /


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.aeroband.fora.pl Strona Gwna -> News Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin