Forum www.aeroband.fora.pl
Forum zespou AERO
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

moj wloski lekarz skierowal mnie wlasnie na usg...wynik we w

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.aeroband.fora.pl Strona Gwna -> News
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 716
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 14:22, 10 Kwi 2014    Temat postu: moj wloski lekarz skierowal mnie wlasnie na usg...wynik we w

A teraz już mam dość tego farbowania, bo mimo, że delikatna ta szamponetka i bez amoniaku, to widzę, że mam zniszczone włosy, nie układają się i jak je umyję to prawie wcale się z nich woda nie wyciska, jak by były zaraz po płukaniu suche O_o Myślę, że przez to nie moge się pozbyć koloru, szamponetka przez to co zrobiłam zadziałała jak trwała farba...
[link widoczny dla zalogowanych]
Czytam właśnie wasze załamki w związku z włosami i dodam parę rad=]
Zapraszamy do dyskusji na:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio szukałam czegoś dla siebie by podnieść kwalifikacje i natrafiłam na ośrodek szkoleniowy Pro Activ gdzie oprócz różnych kursów w tym fryzjerstwa można mieć szkolenie za darmo jeśli jest się zarejestrowanym w UP jako bezrobotny.

To dziwne, ale mniej spieta sie czulam przy komisji gdzie nie bylo kobiety... [link widoczny dla zalogowanych] Powiedz mu ale stanowczo ze Ciebie taki seks nie interesuje i ze jesli ma zamiar tak sie z tobą kochac to wolisz już zeby tego seksu nie bylo wcale.
no wiec dobra kobieta sciela mije do ramion i wycieniowała tak ze najwyzsze cięcie znajdowało się nieco powyzej uszu, podobało mi się - krótkie loczki bo bokach zredukowały mi owalne rysy twarzy nos juz tak nie przeszkadzał do tego wydawalo sie ze loków jest naprawdę dożo lepiej je było widać i lepiej sie układały dzieki cieniowaniu. Mam pytanie do zaczarowanej_polany;-jaki typ orbitreka firmy maxxus kupiłaś? do jakiej prowincji chcialabys pojechac? Nawet nie wiem czy jest taka możliwość żeby je usunąć...ale chyba tylko nadzieja ze kiedyś pozbędę sie ich pomaga mi żyć. Które będą mocnijeszcze jeśli gram w siatkówkę i inne takie sporty? [link widoczny dla zalogowanych]
nie było to kompfortowe biorąc pod uwagę świeży szew na szyi. . na poczatku z 3 miechy widać ze sie ma odrost i moze drażnić ale im dłużej tym się bardziej zlewa ze swoimi. (najlepiej tekstylne) bo u mnie w mieście to bardzo wątpię Witam chcialabym sie dowiedziec co oznaczaja moje wyniki... W przeciwieństwie do pani agentki z firmy farmaceutycznej wpis na demną polecam wam wszystkie preparaty na bazie subitraminy bo gdyby nie ta substancja nabijałabym dalej kasę polskim firmą bez rzadnych efektów.Teraz po miesiącu odchudzania zrzuciłam kilka kg i mogę się wreszcie pokazać na plaży. polecam się na przyszłość
Wielokrotnie widziałam zdjęcia gwiazd sprzed operacji i po operacji wiele z nich nagle z małych ust miało wielkie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dawno nie zaglądałam na kafe a tu tyle nowych zwolenniczek zupki
[link widoczny dla zalogowanych]

no właśnie, nikt tu nie zdradza tajemnic firmowych, ale nie dziwi mnie ostrożność, na 100% góra śledzi to, co jest pisane na tym forum
[link widoczny dla zalogowanych]
i czy zależy od tego jak sprawna jest noga przed zabiegiem ??? Bliskiego człowieka nic nie jest w stanie zastąpić.
a wiec jeszcze komp mi nie dział wiec jak go zrobia na dniach odp na gg...
http://www.lineacorporis.pl/ramka.html?url=ht tp://www.lineacorporis.pl/cennik.php?go=1 ;
[link widoczny dla zalogowanych]
Moje usta sa male, ale odporne na wszelkiego rodzaju specyfiki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na patologii ciąży bywało różnie - tak naprawdę wszystko zależało od zmiany, która przychodziła.

Znam pewnego Ks. [link widoczny dla zalogowanych] trochę skomplikowane...
moze ktos mi pomoze Moja droga Amelio to bardzo proste, szukam Ciebie aby w moje piękne szczęśliwe życie wprowadzić trochę chłamu i głupoty. Oddać do prania ja wole Malgorzate Wiec laski jesli mam do wyboru pociachac sie laserek albo isc na lifting z bioptronu ktorego swiatlo jest nie inwazyjne i tak naprawde nie jest na wszystko ale dzieki jego dzialaniu udalo wyleczyc sie wiele jednostek chorobowych, wybieram zdecydowanie Bioptron. [link widoczny dla zalogowanych]
Groszku juz tylko 15minut zaraz po pracy uciekam na cwiczenia, dzis mam ostatnie z karnetu - licza na wejscia - he he szczerze to wcale mi sie nie chce próbować,bo u mnie linki działją,po pierwsze ściągać pojedyńczo, po drugie próbować,jak nie dzis to jutro Pozdrawiam! Prowadzę aktywny tryb życia, jednak ta bezsenność bardziej wkurza moją żonę która widzi jak w nocy chodzę po domu, czytam, jem lub siedzę przed kompem. Na miesiac mialam spokoj. Lepszym rozwiązaniem dla niej byłaby wizyta u psychiatry. 0 mm / 12 h
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Do Schizofremi
[link widoczny dla zalogowanych]
a moze je jakos wycieniowac ??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale oczywiscie najpierw pójde do lekarza i zrobie badania. [link widoczny dla zalogowanych] A próbowałas metody na wyjazd ?
od jakis dwoch tygodni robie 8minABS męcząc sie przy tym niemilosiernie, czyli tez sie wzmacnia miesnie.. nio ja tez biore bromka mam za wysoka prolke. Wspólne to jest fajne, ale do pierwszych tarć, nawet takich malutkich. Nie za duzo tych topikow, madziu? Po głodówce pijesz soki, najpierw rozcieńczone, tez się bałam , ale po 3 tygodniach wazę 2 kg więcej niz. [link widoczny dla zalogowanych]
u mnie minął 2 dzien , dzis jest trzeci jeszcze jestem przed cwiczeniami jeszcze jestem . Dam rade na spokojnie, ale po co? ja nie ubieram spodni, to cudaczne pomysły, ubierać spodnie?, phi, ja ubierac to moge choinke. Mam stałego partnera seksualnego od półtora roku, wcześniej uzywalismy gumki lecz teraz zdecydowałam się na plastry. Benusik Mam milutko by bylo jakbysmy obei zaszly w tym samym czasie Ja 6 marca mam wizyte wiec sie dowiem kiedy dokladnie bede miala In vitro- prawdopodobnie na poczatku kwietnia. Chciałabym wiedziec czy można zwlekac kilka dni z rozpoczęciem jego 'brania'. I w ogóle nie czuję pragnienia, naprawdę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Byłam w szoku!
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wnerwiam go, czasem rzucam mu coś jak komarów w zimie nie ma i jakoś mnie nie atakuje...
[link widoczny dla zalogowanych]
W takim razie bierz sie do dziela i zaczynaj Trzymam kciuki
cwiczenie na orbitreku traktuje jako rozgrzewke do A6W i potem po szostce znowu orbitrek...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Od 4lat jestem w zwiazku z wlochem i aktualnie zamierzamy zmienic nasz stan cywilny.

eurythmics - sweet dreams (angello and ingrosso mix) [link widoczny dla zalogowanych] Związane jest to z opóźnioną reakcją zaspokajania ośrodka sytości w podwzgórzu.
ze padlo ci na mozg to powinnas zrozumiec ,ze mozg masz co mogloby ci pasc na mozg jakbys go nie miala? jest to jednak alternatywa dla was Zastanawiam sie czy tyle zjadam,ale szczerze watpie.Musze policzyc juro. Zawsze gdy odrastal paznokiec problem powracal. i przylepiaja \obcym\ etykietke gorszych. [link widoczny dla zalogowanych]
WZDZ OPOLE ORGANIZUJE 3 MIESIECZNY KURS FRYZJERSTWA, 200 GODZ, W TYM 50 TEORIA I 150 PRAKTYKA, KURS KOSZTUJE 2000ZL, PLATNE W RATACH, I WPLATA - 500ZL RESZTA W DOGODNYCH RATACH, ISTNIEJE MOZLIWOSC DOFINANSOWANIA DO KURSU Z URZEDU PRACY, ZAINTERESOWANE OSOBY PROSZE O KONTAKT, ZBIERAMY NOWA GRUPE, ZADZWON: Czy mogę chodzic na basen kiedy stosuje ten lek?? Dla osób z niedoczynnością tarczycy lub w dolnej granicy przy niedoczynności polecam kapustę włoską, bo ona nie upośledza czynności tarczycy. Dzisiaj nawet spałam do 7.00 i to dobrze bez budzenia się. Ja też zakupiłam koszulkę bodajże z tygryskiem różową czekam na przesyłkę... Ja mam taką jakąś dziwną fobię, której jeszcze chyba nikt nie nazwał. k**wa nie daje juz rady.
a ja uważam że Kwaśniewską powinni już wywalić, bo ani to zgrabne, ani ładne i do tego tańczyć nie umie w cale !!!!!!!!!!!!!
1500 kcal.
[link widoczny dla zalogowanych]
to było niesamowite.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.aeroband.fora.pl Strona Gwna -> News Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin